Liza Robbins, CEO de Kreston International, comparteix els moments més importants de la seva carrera, així com la seva visió sobre el futur del comerç, el mercat i els reptes que s’estan afrontant durant la pandèmia, en una entrevista realitzada per AccountancyAge.
Robbins detalla la dificultat afegida que suposa ser dona en el món empresarial, destacant el doble esforç que cal fer per a tirar endavant el treball i provar, al teu predecessor i a la gent que t’envolta, que ets una professional vàlida. Però, al mateix temps, destaca el valor de ser un model a seguir per a futures dones que volen endinsar-se en el món de la comptabilitat i els negocis.
Un altre aspecte fonamental d’aquest Q&A és la situació actual, amb una pandèmia que ha posat de potes enlaire el comerç, la política i la societat en general. L’impacte era impossible de preveure i una de les coses que més ha calat entre la gent és la importància de les comunicacions globals, que han permès mitigar els efectes negatius del coronavirus gràcies a la tecnologia que ens envolta.
Amb més de 170 firmes en 120 països, la implementació de sistema Kreston Kommunity, ha estat clau per a mantenir la connectivitat entre la gent. Un moviment que reflecteix la capacitat d’adaptació de Kreston, que té molt clar que els negocis i la manera d’operar només canvia a través de la pressió i la demanda dels clients.
Llegeix l’entrevista completa aquí: Entrevista a Liza Robbins